joi, 26 februarie 2009

minciuna sau adevar

DA, probabil ca multi spunem ca nu suportam minciuna, multi spunem ca cei care mint nu sunt oameni..dar ne-am gandit ca si noi mintim? fara sa vrem, in anumite situatii cand era esential sa mintim. Hai..nu spuneti..nu ati mintit voi pentru o petrecere surpriza? nu ati mintit voi ca sa va strecurati sa luati cadou iubitului/iubitei? Nu ati mintit ca nu ati vrut sa va duceti la munca si voiati sa mai leneviti? Astea da, sunt oarecum minciuni acceptate si sunt minciuni pe care toti in mica sau un mare masura le trecem cu vedere.....dar sa minti cu lucruri serioase.....sa minti si sa te joci cu viata unui om..asta mi se pare de neadmis, nu mai inteleg chestiile astea....
Mincinosii au si un "dar" aparte,...... sunt atat de convingatori ca uneori crezi si tu ceea ce iti spun...si ajungi chiar sa te intrebi care e adevarul si care e minciuna...
Detest sa fiu mintita pe partea de sentimente, de oamenii la care tin si de oamenii care au un loc aparte in sufletul meu, de oamenii in care am incredere si de oamenii in care imi place sa cred!!!! Increderea este relativa..increderea o ai acum si poate fi demontatat printr-o simpla actiune care nu are rationament....
Nu am fost deloc cursiva in aceasta postare...dar recunosc ca am simtit minciuna cuiva, cineva ma minte, si inca cu nerusinare...sa o consider tradare?....sa o consider ca fiind a doua natura lumea ireala in care traieste?....as vrea sa cred ca e doar o iluzie si ca nu ma minte.....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...