vineri, 13 iunie 2008

Fotbalul: pasiunea mea

    Imi aduc aminte de anul cand aveam admiterea la liceu....era in anul 1994 cand CM se tinea in SUA..meciurile erau destul de tarziu si tata nu ma lasa sa ma uit la meci, deoarece ii impusese mama sa nu ma lase, sa am creierul odihnit pentru invatat. Tv de la mine din camera era fara cablu(cablu era la mama la servici) si nu aveam cum sa ma uit..am taiat eu la mintea mea de fata cablu de radio..degeaba.........pe atunci aveam hc91, de unde atat de mult internet prin modem de la romtelecom.....ca la mintea care o aveam taiam si cablu de modem..cert este ca am stat si urmaream meciurile de pe hol, la tv unde se uita tata, fara ca el , saracul, sa stie. Cert e ca eram indragostita de Dan Petrescu..si atunci a scos un gol de pe linia portii..Numarul 2.....offff...tot la acel CM am si injurat, a avut Gica Popescu o ratare si eu fara sa mai gandesc am bagat o birjareasca si tata , Dzeu sa il odihneasca, s-a ridicat, a venit pe hol si mi-a spus ca "mai, drac ca tine nu am vazut....ok hai sa te uiti la meciuri dar daca afla Laurentia ii spui ca eu dormeam cand ai venit tu!"


Mutu..as vrea sa iti spun vorbe de dulce dar stiu ca abia ti-ai inmormantat bunica....Dzeu sa o odihneasca!..i-ai dedicat primul gol..l-ai dat..ai ratat un 11 m....offff......asta e viata!!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...