miercuri, 18 iunie 2008

Prieteni, rude si familie

    Promiteam la inceputul acestui blog ca voi reveni cu lucruri despre "ai mei".
Am tot amanat acest moment dar nu pentru ca nu as fi vrut sa scriu ci pentru ca in viata mea au intrat si au iesit unii oameni...asa e in viata... cu toate ale ei trecatoare.

Am fost plecata in concediu si am amintiri frumoase..dar cel mai important lucru cu care m-am ales din acest concediu este o prietenie. Este vorba despre Mihaela...sau Micea...( eu la inceput intelegand Mircea si nu vedeam legatura); despre ea as putea sa spun ca este Rac..si este o persoana deosebita...este exact genul de om care il apreciez si care stiu ca va reusi in viata deoarece are taria de caracter necesara. Cum ne-am cunoscut...cred ca tot sunt cam 3 ani de atunci dar nu as putea spune ca am avut super relatie pana acum...aceasta saptamana in Grecia ne-a apropiat si, imi place sa cred, ca nu sunt singura care gandesc asa:). Sper sa ne tine relatia asta de prietenie si ..Micea, daca plec la Brasov, sa nu iti fie teama:) vei avea mereu locusorul tau pe canapeaua din sufragerie;)
    Prietenii sunt pentru o viata ,de aceea trebuie gandit foarte mult cum si cat esti dispus sa accepti intr-o prietenie, cat esti dispus sa oferi fara sa ceri nimic inapoi ca la urma urmei intr-o prietenie nu oferi nimic sperand ca vei primi inapoi...As mai adauga aici la prieteni pe Sorina, Corina, Dan, Mitza... Recunosc ca sunt si unii care au iesit din linia mea de prieteni..nu dau nume dar ei au lasat urme..adanci sau mai putin adanci.
    Despre familie..m-a inzestrat Dumnezeu cu multi veri, verisoare, matusi si unchi, dar cum obisnuia dragul meu tata sa spuna: ai 5 degete la o mana si nu sunt egale..deci nu pot sa spun ca ii apreciez pe toti; si familia nu ti-o poti alege..te nasti in ea si vrei,nu vrei, ajungi sa ii accepti cu bune si cu rele ca altfel nu ai incotro. Am normal si verisori preferati si ca sa nu iasa discutii ii voi pune tot in ordine alfabetica:) 
    Anca si cu Cristi..ea este verisoara mea, el var prin alianta si Dodo (fetita) are aceeasi zi de nastere ca si mine). De Anca ma leaga multe amintiri frumoase...si mereu am vazut in ea o persoana de la care am ce invata si am si avut.... 
    Dragos, verisorul meu drag, care si el in septembrie mai inmulteste familia cu o verisoara :) Sanda. Cu Dragos am copilarit mai mult avand varste apropiate...fiind mai mare decat mine cu 10 luni si normal ca numai prostii am facut, el este protagonistul episodului "a la Creanga" cu ciresele:) 
    Catalina este verisoara mai mica..care a petrecut pe la noi multe weekenduri si vacante si cu care faceam eu pe invatatoarea...dar a si incasat-o o data din cauza mea:)) Cred ca toti am avut perioada cu rock-ul in viata lor..si eram si eu genul cu tricouri negre...catarame si tinte....si blugi taiati..si a vazut Catalina ca am eu blugii taiati a incercat si ea dar mai soft si si-a taiat o pereche de pijamele, noi noute si cand a ajuns Silvia acasa ( matusica mea) si a vazut pijamaua taiata a innebunit...si la intrebarea ei: Catalina ce inseamna asta?  vara-mea a raspuns foarte senina : Sunt rockerita mama, ca Simona:)))))))))))))) 
    Valentina este verisoara care este cea mai apropiata de sufletul meu..a crescut sub ochii mei si am incercat mereu sa ii spun si sa ii dau sfaturi asa cum am putut. Sunt foarte mandra de ea, este studenta la Stiinte Politice si este la locurile fara taxa!!! Sa incep sa povestesc amintirile cu Valentina as sta si nu as mai termina ever..Ma gandesc sa va spun una mai amuzanta si nu imi vine in cap decat noaptea cand a dormit la noi...si prin somn a coborat din pat ..si mama o cauta si nu o mai gasea si il striga pe tata sa vina sa aprinda becul dar sa aiba grija pe unde calca ca nu o mai gaseste pe Valentina;)) si cand a aprins tata becul ea era langa usa..dormea ca un bebe..tot amuzant a fost si cand am luat-o sa doarma la noi si la 12 noaptea nu se mai oprea din plans ca ea vrea la bunica...si atunci tata s-a imbracat si a dus-o la bunica dar nu inainte de a-i spune ca nu mai o luam sa doarma la noi:) Sau cand am imbatat-o pe Miky, catelusa ei care a murit....si a uitat-o la noi;)) si a gasit-o tata..si o intreaba pe Valentina daca nu a uitat nimic si Valentina..Nu Guti, nu am uitat nimic...:))

    In seara asta sunt putin trista...nu stiu am starea asta de ceva timp..incerc sa ies din ea. Probabil si faptul ca vad ca in jurul meu toti cladesc ceva si eu simt ca nu cladesc nimic...probabil este doar o impresie a mea, nu stiu ce sa spun dar sper sa ies din starea asta ciudata cat mai curand deoarece nu imi place cand sunt asa!!!

    Voi mai reveni..dar nu inainte sa ii multumesc Mihaelei ca ma suporta zi de zi cu sms mele nebune si problemele mele existentiale, sa ii spun ca imi pasa foarte mult de ea si imi este foarte draga.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...