sâmbătă, 21 iunie 2008

Despre Grecia





Aici este prietenul nostru, Mihai, in seara gratarului, ultima seara pe meleagurile elene..o seara superba si tumultoasa, cu multe aventuri si intamplari haioase:)



Inca nu mi-am revenit dupa nebunia din Grecia, tanjesc dupa vocea lui Daniel..Miau..azi ce mananci? hai, ia bere la 550 ml...dupa statul pe saltele..dar si chinuiala sa ne urcam pe ele, mai tii minte Micea? :)) Dupa tot ce inseamna vacanta, concediu..distractie...SOARE...



Normal ca dupa vacanta a interventi rutina...a venit clipa cand nu te mai multumeste nimic, nu mai vrei nimic, iti pui intrebari care in mod normal nu au ce cauta in mintea ta, iti dai raspunsuri pe care parca le stiai dar nu le voiai...tragi linia aia si spui de azi inainte voi......Chiar ce voi face eu de azi inainte?? Pai:



1. Nu voi mai fi atat de sufletista, voi incerca sa schimb partea asta ca de prea multe ori am fost buna si mi s-a intors apoi spatele!!



2. Nu voi mai avea incredere in oameni abia cunoscuti si nici nu voi mai descoperi sufletu-mi atat de repede.



3. Am sa incep sa imi conturez cat mai bine ideea de familie, de copii..ca ma uit in jurul meu si numai nunti, botezuri, luat din par, logodne...iar colegele mele de liceu..cred ca daca suntem 4 nemaritate.. din care 2 sunt deja logodite!



4. Am sa incep sa am mai multa grija de mine si de prietenii mei.



5. Am sa incep sa ma bucur mai intens de fiecare moment din viata si sa nu mai fiu trista si sa ma gandesc aiurea .



6. Am sa incep sa vreau certitudini si nu idei pe hartie...nu ma mai las dusa de val si de vorbe..cand cineva imi spune ceva..ok...asa e cum zici tu, te cred, dar vreau dovezi!





Gata ca deja am scris prea mult, e sambata dupa amiaza..fug sa incerc sa ma detrabalez. Hai , va pup si ne auzim!





LIBERTATE! DEZMAT!


Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...