luni, 23 iunie 2008

Intalnire neasteptata

Azi a fost o zi relativ ok daca facem comparatie cu cele din urma...nu as putea sa spun ca am fost la pamant, am fost undeva la nivelul unei banci, drept, nu? Putin mai sus de nivelul pamantului!

Am fost si in Tineretului sa ma vad cu Micea..am iesit si noi ca fetele..la o inghetata, o bere, una alta..am stat de vorba si noi de una de alta..si in drumul spre casa in metrou am observat pe cineva care se uita insistent la mine...dar insistent rau de tot....nu am dat importanta..la un moment dat, in apropierea garii Titan....ma indreptam sa cobor si vad un caine, un hasky de toata frumusetea, ca se gudura la mine...si ridic privirea....tipul care ma privea atat de insistent era Gabitu....vechi prieten din liceu...el cu mult mai mare decat mine...cu Ursu, cainele lui cu care ieseam weekendurile in parc si il alergam....Se uita la mine, inca nesigur daca sunt sau nu eu si cu jumatate de gura ma intreaba: Simona? eu ii raspund promt da...Si ne-am pus pe povesti....am aflat ca e in Bucuresti din noiembrie, ca e medic pe ambulanta si curand o sa ajunga ls SMURD, ca era cat pe ce sa se insoare dar...a prins-o pe viitoarea doamna in dragalasenii cu un altul..
Atat de mult m-a bucurat intalnirea asta, mi-am dat seama ca practic am oameni care si dupa ani de zile isi aduc aminte de mine cu placere....Si-a adus aminte cand lucram in radio la Bacau si mereu urla dupa mine cand trecea prin fata hotelului Moldova, unde avea sediu radioul, apoi ne-am adus aminte cu placere cum am reactionat eu cand am aflat ca are arma si el radea de mine si imi spunea ca e ucigas in serie:)) M-am calmat abia cand mi-a aratat permisul de port arma:))...Cand mergeam prin parc si eram tineri nevinovati si vorbeam despre idealurile noastre in viata si ce am vrea sa facem, am realizat ca nici unul din noi nu face ce visa, dar timpul nu e pierdut.
Ma bucur mult Gabi ca te-am revazut...sper sa ne mai vedem!

Niciun comentariu:

Hristos a Inviat!

   Lumina Invierii sa va deschida usa sufletului, casei, gandurilor si sa va aduca liniste, sanatate, impacare si iubire.  Sa va bucurati de...