marți, 6 mai 2008

Back to work

De ieri am început munca, am revenit la birou după o absenta de 30 de zile...am reintrat în normal, s-ar spune..dar cum avem lansarea duminica, 11 mai 2008, vă dați seama că este o nebunie și un haos de nedescris..suntem pe ultima suta de metri și, vrem că totul să fie perfect. Colegii i-am regăsit cu drag, îmi era dor de ei..îmi era dor de atmosfera de aici...
Mă bucur că am revenit și, mai nou, am și cel mai mare birou; pe care încet, încet o să încep să îl personalizez și să îl fac să fie coltul meu.....amprenta mea pe birou...poate o să îi fac o poza..mai vedem.

În același timp cu reîntoarcerea mea la birou a început și campania electorala..nu era destul de murdar Bucurestiul..mai aveam nevoie și de o mulțime de harții pe jos de unde ne zâmbesc, plini de încredere, candidații la fotoliile de primari. Stau și mă gândesc că decât să fi printat o mulțime de fluturași, calendare și tot felul de afișe cu banii aia ar fi făcut o donație pentru cei care Paștele a venit cu apa peste ei, pentru familiile care nu au de niciunele....nu pentru a face din București un oraș plin de harții colorate și oameni care le arunca unde apuca..chiar daca coșul de gunoi este la 1 m de ei...

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...