miercuri, 14 mai 2008

replica....

    Îmi amintesc de o replica pe care am citit-o intr-un film acum cateva seri...sau ma rog, nopti :) "omul uita ca e trecator si spune mereu ca si maine e o zi, dar uita ca in secunda urmatoare se poate intampla ceva care sa-l faca sa dispara" 
    Toata lumea spune "si maine e o zi!" nu cheltui azi toti banii, ca si maine e o zi. Nu iesi azi in oras, ca si maine e o ziș si multitudinea de exemple poate continua la nesfarsit. Nu stiu daca e neaparat gandire pesimista, imi place, mai degraba, sa o numesc realista, dar, daca, in drum spre servici da o masina peste tine? desi acum 1 sec vorbeai la tel cu mama, prietenii, etc si ei stiau ca esti bine, e de ajuns o simpla secunda, pt ca toata viata, sa se schimbe sau sa ia sfarsit. 
    Apropo de asta, imi vine acum in minte alta vorba a romanului: "nu lasa pe maine ce poti face azi" si poate asa e, nu mai trai in trecut! Opreste-te, sa te gandesti la viitor! Traieste in prezent, bucura-te de fiecare clipa si fiecare sansa care iti apare in cale! Iar, daca stai in dubii daca sa spui azi celui drag ca-l iubesti sau mai tarziu, aminteste-ti ce ti-am zis mai sus :)

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...