joi, 26 mai 2011

Putina miscare

Ieri am fost la baschet! Nu am mai jucat baschet saptamanal de foarte multa vreme....din liceu, deci sunt undeva la 12 ani de cand nu am mai driblat, nu am mai aruncat la cos...in schimb am jucat fotbal...am jucat in fiecare an de cateva ori pe an, aproape in fiecare saptamana,,,,aici am inceput sa joc baschet...si la fel ca si in Bucuresti, sunt singura fata dintre 9 baieti:) atatia au fost aseara in Bray, ca in Dublin la prima sala au fost si doua fete....
Am dat si un cos, am dat si pase pentru cos..si mi-am promis ca o sa merg saptamanal de acum...putina miscare nu strica, sa iti faci prieteni noi, niciodata si mai ales trece timpul mai usor si mai uit de ale mele!

Asadar in cateva saptamanai sa va asteptati sa va spun ca mi s-a oferit un contract de la NBA dar bineinteles ca nu voi semna:) va spun de pe acum ca sa nu avem discutii, da?

In alta ordine de idei ma surprinde atitudinea irlandezilor ( si nu numai) cand le spun ca sunt din Romania....au o impresie gresita despre noi si ma doare asta, atat de mult doare!!! ..Cred ca nu sunt singura care am aceasta nemultumire....

Saptamana asta s-a terminat si calvarul cu drumurile inchise, cu contolul in genti de catre garda sa nu ai bombe sau pistoale..last week a fost in vizita Regina, saptamana asta Presedintele USA...a si intre timp a fost si finala la Europe League....off, ce program incarcat au avut irlandezii luna asta

Un comentariu:

Natural spunea...

Te invit la concurs, te-am nominalizat la Blog and roll si iti urez ... SPOR!

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...