sâmbătă, 28 mai 2011

Despre sufletele sincere









Acum ceva timp va anuntam de un proiect pe care l-am pus la plamada aici, in Dublin; este vorba despre Scoala Romaneasca din Dublin, unde copiii emigrantilor romani vin sa isi fixeze cunostintele de limba romana, sa poata vorbi cu bunicii acasa in graiul romanesc si mai invata si putina geografie, si putina istorie...lucruri despre tarisoara asta mica, Romania!

Azi m-au surprins doua eleve: Karina(9 ani) si Nelia ( 5 ani) ...mi-au oferit cate un desen, cadoul lor pentru mine! Sunt desene facute de ele, din suflet si simt ca sambata sunt in universul frumos al copilariei, unde imi place!




Daiana mi-a facut la scoala o masca si intr-o seara mi-a oferit-o....ma simt fericita si iubita, implinita si bucuroasa ca pot , in sfarsit, sa ma invelesc pe suflet cu priviri sincere, cuvinte calde si imbratisari pline de dragoste! Va multumesc, dragile mele!
Si in final va las cu o melodie tare draga mie.....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...