joi, 12 august 2010

Amintiri

Am decis sa va povestesc crampei de amintiri cu tata....

- O zi de vara..eram la mare..cu finii Bodea si eram in Saturn...tata a facut o poza pe un scaun de bar cu tigara in mana si picior peste picior....dupa asta eu repede: vreau si eu!!! Totul s-a conformat...mai putin tigara=)) aveam  11 ani!!!
- 1988, iunie: terminasem clasa a doua si luasem premiul I..cu coronita pe cap mergeam spre casa...si la Fam. Crasmaru era Lili in cires..m-a invitat si pe mine..intr-un minut eram catarata in cires si mancam cirese, tata stata de vb cu Dnul Crasmaru..cand am ajuns acasa..nu ne-a fost prea bine..camasa mea alba era plina de pete rosii...si curtea plina de tipetele mamei care ne certa pe amandoi! Pe mine si prietenul meu de prostii: pe tata!
- 1988 parintii mei cununau pe finii Bodea..eu...nu trebuia sa merg si nopatea la nunta..eram copil...venise tanti Aurelia sa stea cu mine.....si cand am vazut ca intra ai mei in casa si se schimba cu tinutele de seara..si eu ma imbrac in pijamale...am facut prima greva din viata mea..m-am urcat pe cortina de vie ( la o inaltime de 3,5m) si am spus ca nu cobor pana nu imi promite tata ca ma ia cu el la nunta. Stiam ca tata cand promite se tine de cuvant...Nu mi-a promis....dar a reusit sa ma dea jos..mai mult bunicul Vasile...care a spus: " hai sa mergem, lasa ca daca ii vine somnul coboara, ca acolo nu are cum dormi".
1992 - Clasa a VI-a, ora de bilogie...lectia" Functiile Fotosintezei"..primul 4 din viata mea...ajung acasa nu spun nimic nimanui..pana cand vine seara..sa luam masa in familie..eu pregatita sa imi aduc scaunul ..tata: nu ai nevoie, ai unul la Biologie!
-1992- sparg geamul la scoala...cumpara tata geamul si imi arata chitanta: o sa o arat nepotilor, sa vada ce cuminte ai fost! Chitanta se afla si acum la mine, in portofelul lui, o sa o arat eu nepotilor.
- 1994; admiterea la liceu..eu nu vroiam sub nici o forma pedagogicul...tata imi spunea: si ce vrei sa faci? Filologie tata, nu vreau invatatoare...tata: faci cum vrei...probele eliminatorii..incerc sa intarzii la Ed. fizica...in schimb tata....ma dezaproba:)
-1995 prima sedinta cu parintii la liceu....tata il cunostea pe fostul diriginte...vine acasa: m-ai facut de ras...mi-a spus ca esti singurul baiat din clasa..te-ai batut cu baitii de la clasele terminale.
-1998- Majoratul....si in acelasi timp momentul cand am pecetluit cu tata relatia de "cei mai buni prieteni ever"
-2000- priimul meu loc de munca.mandria tatalui meu ca sunt angajata....am iesit sa bem o bere din primul meu salariu;)) bine...a platit tot el...
-2002- plecarea de acasa..fara sa ma gandesc o clipa ca peste 1 an si 8 luni cand voi regasi calea de comunicare cu ai mei...tata va fi suferind de inima...
-2004- vorbesc cu tata la telefon dupa 1 an si 8 luni....vine la Bucuresti...il asteptam cu inima cat un purice..cat se schimbase...a plecat acasa atat de mandru de Monica lui..si fericit ca imi este bine....
-2005- fac varsat de vant..tata intr-o fuga la  Bucuresti..sa nu stau inchisa in casa, sa ma ajute pe mine, sa imi faca el cumparaturile..sa stea cu mine de vorba..a stat o saptamana la mine.....dar a venit suparat =)) mama imi trimisese o lenjerie rosie..." Nu putea si ea sa iti trimita o lenjerie albastra..sa faci baiat"
-2006- De Paste... am mers acasa cu Dennis...si i-am luat pe ai mei la Slanic Moldova, Salina de la Targul Ocna..sa ii arat lui Dennis pe unde mergeam in copilarie cu ai mei..La slanic Moldova am descoperit un tata batran..in sensul ca se uita la cum ajunsese statiunea...totul era parasit...urat..nimic din stralucirea din anii copilariei mele..tata: " asa e si omul peste ani...isi pierde din tinerete, din iutime, din putere"
-2006, 11.08...ore 02.10 a.m..primesc telefonul de la mama....tata nu mai e....a plecat la Doamne Doamne sa pregateasca terenul pentru cand ne vom aduna acolo toti...si vom fi fericiti!
 Am spus pe scurt doar cateva din amintirile care mi-au venit asa.....pe fuga in minte....

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...