miercuri, 18 august 2010

Stare de liniste

Cam asa ceva simt eu acum...si imi este bine...sunt linistita..sunt multumita, sunt alintata..imi plac diminetile cand ii gasesc zambetul, imi place rasaritul de soare cand imi spune el buna dimineata...
Imi place noaptea care se asterne peste noi si ne mangaie in mantia ei ...imi place de mine langa el si imi place cum invat iar sa zambesc...pasesc atent si cu grija pentru a nu pierde din minunea lucrurilor ce mi se intampla....

Un comentariu:

Daniel Botea spunea...

Ceea ce descrii tu este o stare de gratie :)
Daca totusi de dimineata vrei sa te trezesti mai rapid, uite un ritm mai alert:)
http://vodpod.com/watch/3972404-luna-amara-stare-de-gratie-with-lyrics

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...