joi, 3 iunie 2010

despre un vis

Cand eram mica..dar mica..aveam inca muci la nas si stalceam cuvintele adoram sa ma uit la televizor..ca toti copii de pe atunci..doar ca aveam program redus..aveam desenele animate Mihaela, aveam Varietati si cate un film care nu prea il intelegeam ei sau adormeam....Imi aduc aminte ca am si vrut sa scot un cor de copii din tv sa se joace cu mine, noroc de bunicul ca m-a prins la timp!
Da, inca de pe atunci ma uitam la cutia aia si imi spuneam ca vreau si eu sa fiu in cutia aia, ca o sa fiu mare si o sa cunosc si eu persoanele de la televizor ....si timpul a trecut...au trecut 25 de ani si mereu aveam dorinta asta, ascunsa celor din jur, de a fi in domeniul media. Acum sunt aici, de ceva vreme ma invart in jurul lor, am cunoscut oameni care au putere decizionala in tara, am cunoscut oameni care ne amuza prin emisiunile lor la tv, oameni care ne spun ce se intmpla in tara, oameni care scriu in publicatii nationale...am aparut si la tv de cateva ori, am lucrat si intr-un radio, am aparut si in ziare...Nu, nu e un post in care ma laud sau in care vreau sa spun cine sunt eu..este un post prin care incerc sa ma conving ca totusi am ajuns sa imi indeplinesc un vis, sa il fac real dintr-o dorinta a unei copile de la tara, care chiar daca am vizitat capitala de la 9 luni, singurii oameni "de renume" erau prirmarita din sat ....aaaa..si Dna Gainusa, careia , soim al patriei fiind, i-am dat flori....
Da, deci totusi tind sa cred ca nu am trecut prin viata asta asa....degeaba pana acum! II multumesc lui Dzeu pentru tot ce mi-a dat si sper sa ma ajute si la implinirea celorlate vise!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...