vineri, 23 ianuarie 2009

Viata e plina de detalii!

Am revenit, am ajuns la munca si asa cum am mi-am promis mie am sa va spun cateva cuvinte despre Alina Manole. Nu o cunosc de mult timp, nu o cunosc foarte bine..dar intamplator am aflat ca....pe langa multe alte lucruri mai si canta..si normal ca am vrut si eu la concert! Si a venit si ziua cand am aflat de primul concert....Imi facusem temele , ascultasem pe youtube melodiile....si DA, IMI PLACEA LA NEBUNIE CEEA CE ASCULTAM!
Am asteptat seara concertului si am fost la concert, am adunat si ceva colegi care au vrut....si...sufletul meu a avut o seara in care s-a hranit cu muzica buna, cu atmosfera din liceu cand ne luam chitarile si plecam in parc si cantam, cu serile din tabara, la focul facut din ultima seara cand cu siguranta era cineva cu chitara si incepeam sa cantam.... Aceste amintiri mi-au venit in minte, dar muzica pe care o canta Alina te marcheaza, vocea ei superba te mangaie pe suflet, te indeamna sa vezi detaliile, sa te opresti din fuga sa vezi un pescarus, sa te opresti din nebunie sa vezi ca totusi poti zambi!
A fost o seara reusita, sper din suflet si data viitoare sa merg, o sa va tin la curent si o sa va spun unde si cand are Alina concert si daca veniti va avertizez: VA VETI INDRAGOSTI DE MUZICA EI! VA AVERTIZEZ!!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...