joi, 22 ianuarie 2009

Soare

de ca ma trezesti..lasa-ma sa mai dorm...colindam prin lumea mea de basm..eram printesa......Dar e ok si acum, aici...zambesc, rad..ma simt bine si incerc sa fiu mereu vesela...nu uit nimic din cele ce trebuie facute, nu uit sa zambesc in jurul meu atunci cand vreau..si imi ascund tristetea atat de bine ca uneori si eu uit de ea, dar nu e rau....ma simt chiar bine...am luat o raza de la tine si mi-am mai incalzit sufletul...si da, doi nori pufosi s-au oferit sa ma insoteasca..si unul mare si dolofan ma plimba pe unde vreau eu.
Viata!!! Te-am descoperit! Voi fi happy, voi zambi, anul asta trebuie sa fie unul perfect, anul asta am cateva bife de pus pe listuta mea, anul asta vreau sa zambesc mereu, sa invat si pe altii sa zambeasca asa cum si pe mine la randul meu m-au invatat altii....


ANUL ASTA VA FI UN AN FERICIT!!! TREBUIE!! E UN MUST HAVE!!!

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...