joi, 29 ianuarie 2009

Interviu .....

Trecem peste partile introductive...eu fac cunostinta cu mine..ma asez confortabil pe un fotoliu, si astept intrebarile.
Eu:Am observat ca in ultima vreme pui numai posturi triste. Vrei cumva sa devii EMO?

Simona: Asemenea parere ti-ai format ? Nu! nu devin emo....doar ca am o perioada mai deprimanta...si nici vremea de afara nu ma ajuta prea mult . Ia uita-te pe geam!

Eu: Da...cam ai dreptate...sa inteleg ca esti o mare fana a anotimpurilor calde?

Simona: Daca nu imi place vremea urata...e logic ca prefer primavara sau vara... 

Eu: Iubesti?

Simona: Nu...

Eu: Minti! Atunci tii la cineva?

Simona: Da..

Eu:Pai atunci inseamna ca iubesti.

Simona: Ba nu inseamna deloc..a iubi si a tine la o persoana nu inseamna acelasi lucru...Ar fi trebuit sa stii..

Eu:De ce devii aroganta si nervoasa?

Simona: Pentru ca deja esti mare si nu stii ca "a iubi" si "a tine la cineva" nu inseamna acelasi lucru...

Eu:Vad ca nu iti plac intrebarile legate de dragoste. Sa trecem la altceva. N-o sa mai fii aroganta daca nu te mai intreb de iubire?

Simona: Sa speram ca nu...poate totusi gasesti intrebari mai inteligente decat alea de mai sus.

Eu: O sa ma straduiesc. Si ia spune...ca tot vad ca ai o perioada de melancolie... Daca, ipotetic vorbind, ai avea un accident, care din cele 5 simturi ai prefera sa il pastrezi?

Simona: Categoric VAZUL. Nu as putea trai fara sa vad marea, sa citesc, fara sa ma bucur de iarba verde a primaverii si cerul auriu al toamnei.

Eu:Unde te vezi peste 15 ani? La cratita sau o femeie independenta?

Simona:Probabil o sa am o cariera puternica in PR...un sot iubitor si niste copii minunati...cu ochii mei si buzele lui...

Eu:Daca ai putea sa controlezi toate persoanele din lume ce le-ai face?


Simona:In niciun caz nu le-as face mai bune...sau pe toate bune...Insa as incerca sa inlatur nedreptatea ...si as aplica aceleasi legi pentru toata lumea, indiferent de culoare sau rasa.

Eu:Suna putin cam patetic, nu ti se pare?

Simona: Eu am impresia ca intrebarile tale sunt de asa natura incat raspunsurile sa devina patetice... Si nu, nu consider ideea de a inlatura nedreptatea ca fiind o idee nereusita. Ce vrei sa spui ca tu nu ti-ai dori asta?

Eu: Nu conteaza ce vreau eu! Eu pun intrebarile! Nu imi mai raspunde prin alte intrebari! Si daca ai castiga la loterie, tot pentru nedreptatea din lume ai lupta? Ca pana la urma, poate ar fi o nedreptate sa castigi tu in locul altuia. Nu?

Simona: Hai mai lasa-ma cu intrebarile astea! Deja e un cliseu. Cum sa castig la loterie daca eu nu pun bilet? Sau vrei sa spui ca biletul se pune singur??

Eu:Nu deveni iar nervoasa...linisteste-te... Mai am o singura intrebare... Dupa, te las, ca vad ca nu prea ai dispozitie pentru interviuri. Daca ai fi fortata sa pleci undeva de unde nu te vei mai intoarce niciodata, care ar fi singurul lucru pe care l-ai lua cu tine?

Simona: Cred ca...un album cu pozele cu cei dragi...Un obiect al amintirilor si bucuriilor din trecut.

Eu:Multumesc! Sper ca nu mai esti asa nervoasa...

Simona: Sa zicem ca "ai dres busuiocu`" cu ultima intrebare.

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...