joi, 4 septembrie 2008

emailuri

Se pare ca unele persoane atunci cand nu vor sa vorbeasca se manifesta in scris..mai cunosc acest gen de persoane, dar ele mi-au marturisit de la inceput..dar cineva care niciodata nu mi-a scris emailuri lungi..si mai ales de dragoste si de regret il apuca acum diareea verbala. Sunt rautacioasa acum, stiu ! Dar nu mai rezist!!! SI STITI CA SUNT UN DRACUSOR CAND VREAU!!!
Acum ceva timp totul era ok..radeam, glumeam..ieseam impreuna..eram chiar cei mai buni prieteni..pana intr-o dimineata cand deschiD e-mailul si..vad un email de la el...Zambesc strengar si ma gandesc: iar bancuri:))..dar am realizat cand am dat click... s-a dechis emailul ..ca nu sunt bancuri, ca nu sunt pps, ca nu e nici un filmulet haios..sunt randuri..multe randuri..se vedea in cursivitatea lor ca persoana nu le are cu scrisul dar ceea ce m-a facut sa citesc emailul pana la capat a fost faptul ca eram surprinsa, eram uimita si in acelasi timp dezamagita...Un gust ciudat in suflet....imi doream sa pot sterge acel email si apoi sa uit ce am citit..dar nu se putea. Fiecare litera, fiecare virgula imi erau intiparite pe retina....Incepuse sa imi spuna ca ma iubeste...cum s-a indragostit el de mine...cum credea el ca ii alimentez iubirea.....
Nu vreau sa par rautacioasa asa ca voi da mai jos cateva explicatii despre mine..ca persoana intr-o relatie ca sa stie toti cei care ma cunosc si li se aprinde stiu eu ce beculet sa ma combine, sa imi faca cunostinta cu "X" care e super tip...si sa se gandeasca de 10 ori inainte sa macar sa imi spuna ca s-au gandit sa ...
1. Sunt Scorpion, de aici va rog sa trageti concluzia ca oricat de mult as suferi sau mi-ar pasa de cineva uneori camuflez asta atat de bine incat pot sa par o foarte mare nesimtita...Consider ca o fac spre binele lui..sau al meu!
2. Cand ma implic intr-o relatie nu imi place sa ma joc..si vorbesc aici de o relatie serioasa nu de doua iesiri . Joc= dorinta de a te distra pe seama omului, infidelitatea, minciunile scurte ca sa ies basma curata din cine stie ce nebunie de a mea.
3. Nu mai sunt la varsta la care mi se spune te plac!!eu sa pic si sa spun WOW cu gura deschisa si apoi sa ma gandesc ca VAI MA VA IUBI IN CURAND!
4. Nu imi place sa ma trezesc dimineata ca sa ii fac cafeaua..decat daca am eu chef, nu ca e un obicei.
5. Dimineata cand ma trezesc , daca nu a rasarit soarele sunt un varcolac precoce :))
6. Daca ofer un cadou nu o fac pentru a astepta un gest reciproc, o fac pentru ca asta simt, o fac pentru ca asta ma face sa ma simt bine!
7. Daca rog frumos sa fiu lasata in carapacea mea a nu se incerca sa se bata in ea pentru a iesi...nu cred ca isi doreste careva sa ma vada cum fac cand sunt nervoasa.
8. Este suficient o singura data sa mi se greseasca, a doua oara cu siguranta nu va mai fi, nu mai acord a doua sansa!!! Am facut lucrul acesta si a fost o greseala!
9. Prefer sa mi se spuna in fata ce cana a spart, ca s-a uitat rugamintea mea de a lua paine, ca a stat cu noua colega mai mult la o barfa, ca a iesit cu baietii la o bere si nu si-a dat seama cat e ceasul decat sa aud : aaa..nu avea paine; stii...am stat mult la birou..a venit o colega noua si am initiat-o, sau..a fost ziua sefului si ne-a inchis in birou si nu am putut pleca....Asa cum el va iesi cu baietii si eu voi iesi cu fetele, asa cum el va vrea sa iasa la o cafea cu colegii/colega si eu voi iesi la o cafea..dar poate singura..de draci!
mai sunt..dar alea rele rau prefer sa nu le dezvalui..am spus asa cateva...
Voi mai lasa cateva mesahe pentru cei care se recunosc si considera ca lor le este transmis mesajul:
1. Daca ti-am dat reply la emailuri cu o gluma este ptr ca asa vreau sa iau acele emailuri, ca pe o gluma si ca pe ..o nebunie dupa o betie....nu-i asa ca ai baut prea mult in ultimele 2 saptamani? ? nu-i asa? (Spune DA).


2. O perioada ar fi bine sa nu ma mai cauti. Ma gandesc ca as putea fi cauza problemelor tale , ma gandesc ca daca nu sunt eu poate lucrurule din viata ta ar mai putea fi reparate. Stiu ca am spus ca iti sunt alaturi dar daca iti amintesti ti-am spus si ca nu stiu ce e aia rabdare...Nu mai am rabdare, nu cred ca mai vreau pentru moment sa mergem inainte. Va veni ziua cand te voi cauta eu..Imi este foarte greu sa fac asta , am mintea facuta zdrente, sunt destul de intortocheata in labirintul mintii mele incat nu mai gandesc logic. Nu incerca sa ma convingi de nimic..stiu..sunt rea dar la urma urmei vreau sa fac ce e mai bine pentru mine..sa dau putin dovada de egoism.

3. Iti multumesc ca imi esti prieten si ca chiar daca ...mult timp am fost altceva esti pe acolo pe undeva mereu:0 Tu cu glumele tale cu : iti dau sms sa vii acasa la 12.30 ca sa nu dorm singur, tu cu sms cadou:))..si pana la urma copilului cand ii platesti pensia alimentara? Ca ma suporti cand ma apuca furiile si te sun..si fara sa vreau, din obisnuinta ma razbun pe tine!!!!!!!!!!!!!!! Ce sa fac? trebuie sa fie acolo cineva pe care sa ma razbun si care stiu ca imi spune: Lasa mami, ca iti trece!!!!
4. La masina mea o sa am si eu 2 sisteme de ventilatie :)) AE si GS....sa vedem daca ghicesti GS?????
5. Pentru toate persoanele din viata mea: Am luat atitudine, m-am schimbat! sper sa fiti multumiti si mai ales imi doresc enorm sa reusesc sa raman asa..sa fiu eu pe locul 1.....Nu dureaza mult egosimul la mine dar sa speram ca de data asta da!!!!

6. ..............................................................................................................................inchide, te sun eu!=)))
7.Fruntea sus, vei mai iubi in viata....si vei vedea ca totul e frumos...e ca un balon..ca ai sa ai butterfly in stomacel...ca...o sa iti aduca o floare si o sa iti spuna ca te iubeste...SA NU IL CREZI!!!! sa ii spui sa iti jure:))))

Acum...incerc sa merg in pat, SINGURA, si sa vad daca ma imprietenesc cu Mos Ene

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...