duminică, 31 august 2008

Mai multe vesti intr-un singur articol

De cand nu am mai scris am cateva vesti bune:)
1. Micealea si Bogdan se casatoresc , din cate am inteles fericitul eveniment va avea la anul , undeva la munte..unde sunt sigura ca ne vom distra cu totii foarte bine si foarte tare.
2. Cristina si cu Razvan se casatoresc si ei:) s-au logodit si ma bucur mult pentru ei. La anul voi fi domnisoara de onaoare:)...abia astept:)
3. S-a nascut primul copil in familia nasilor mei:)
S-a nascut pe 11 august 2008, avea 4,900 Kg, 53 de cm si spre rusinea mea inca nu am fost sa il vad:) dar promit solemn sa ma duc:). Ziua in care s-a nascut era pentru mine o zi foarte trista, e ziua cand tatal meu a plecat dintre noi..dar acum am si un motiv de bucurie..e ziua lui Andrei ..si asta ma bucura foarte mult:)
Astea sunt asa pe scurt si cele mai importante:) restul ...le tin pentru mien:D

Mai deunazi ma intreba o prietena de ce nu mai zambesc ca inainte...ca atunci cand ne-am cunoscut! I-am raspuns ca la fel zambesc si nu a mai insistat, ajunsa acasa am inceput eu sa ma intreb ce este cu mine, de ce nu mai sunt cea care eram, ce s-a schimbat in interiorul meu atat de mult incat nu ma mai multumeste nimic, nu imi mai convine de nimeni si de nimic....Nu mi-am dat nici mie raspunsul...il stiu dar uneori imi este teama sa il spun....cu putin curaj am sa va marturisesc voua: simt ca trece timpul si nu apuc sa realizez nimic, simt ca ma afund tot mai mult in carapacea singuratatii si nu stiu cum o sa mai ies de acolo....simt ca lumea se asteapta la mai mult din partea mea si nu pot sa ofer! Sunt o luptataore, drept spus dar uneori si marii luptatori au momentele de nesiguranta!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...