sâmbătă, 20 august 2011

Raportul din Nemtia!

Hello, va transmit direct din Nemtia care m-a primit cu bratele deschise si unde ma simt foarte bine! Vremea este superba, este cald si ghiciti ce....NU AM PURTAT GEACA; vestea buna e ca azi o sa cochetez putin si cu o pereche de pantaloni scurti! Nu imi vine sa cred ca o sa pot face asta....daaaaa...abia astept sa imi las picioarele albe sa salute soarele si sa zburd precum un mielusel abia iesit la prima iarba verde!

Despre mine..ma simt ok, am intalnit oameni dragi iar acum ma imbie la un mic dejun nemtesc asa ca chiar daca as vrea sa va mai scriu fug sa imi delectez papilele gustative si va raportez apoi!

2 comentarii:

Daniela spunea...

S-a nimerit sa ajung in Germania la jumatatea lui august. Si asta undeva in nord. Nu am facut deloc frigul. Bine, ca nu mi-am permis sandale si rochite vaporoase, dar in blugi si tricou era ok.

SCHUMI spunea...

Daniela, pentru mine a fost un week-end plin de caldura! Am avut temperaturi mari si chiar si prietenii spuneau ca nu au avut toata vara asa vreme! Deh, am luat norii cu mine din Dublin si peste mari si tari s-au tranformat in caldura si soare!

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...