vineri, 22 iulie 2011

Despre viata

Viata este cel mai frumos cadou pe care l-am putut primi! Viata este singura posesiune doar a noastra, care cum o protejam, cum o crestem asa o avem.
Viata este frumoasa, este plina de momente care iti taie rasuflarea..este tot ce ne dorim sa avem si cand simtim ca e pe punctul sa plece ne rugam pentru inca putin, inca putin.
Viata este atunci cand razi cu pofta , viata este atunci cand faci dragoste si simti degetele persoanei iubite cum iti descopera corpul, viata este atunci cand plangi infundat si te intrebi de ce eu, viata este atunci cand pierzi oameni dragi si suflete calde , viata este atunci cand te bucuri de reusita unui prieten, viata este atunci cand nu vrei sa vezi pe nimeni si crezi ca totul este negru si urat, viata este atunci cand iti vine sa sari in sus de bucurie pentru o veste buna primita sau cand esti excitat de o noua calatorie, viata este in tot si in Toate! Sa incercam sa ne bucuram de ea, sa incercam sa fim fericiti atat cat se poate, sa primim si clipele de desnadejde cum se cuvine ca pana la urma urmei asta e viata: sa stii sa traiesti, sa treci peste tot ce iti apare in cale, sa te bucuri de tot ce e frumos si cald, sa tragi ponoasele de la greselile facute, sa razi, sa zambesti, sa plangi, sa suferi, sa urasti, sa iubesti, sa strigi, sa te arunci in mare....
VIATA ESTE UN DAR MINUNAT!! SA NE BUCURAM DE EL!
Nu stiu de ce, dar azi simt altfel viata, este una din acele zile cand chiar daca nu am totul pe partea roz a peretelui imi impun sa fiu fericita, sa zambesc, sa iubesc, sa admir si sa rosesc, sa amintesc si sa uit! Sa sper si sa ucid vise, sa gandesc si sa observ!

Si mi-am amintit de un manifest...facut acum aproape 2 ani:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) ma bucur pt tine .. dar filmuletul nu functioneaza :)

" I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints "

SCHUMI spunea...

La mine functioneaza:(
"The sinners are much more fun" - isn`t?

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...