vineri, 15 ianuarie 2010

De vineri seara

A venit si week-endul ...si nu am multe lucruri de notat pentru saptamana de lucru ce tocmai se incheie. Mi-e lene rau si as dormi non stop, sperand ca in lumea viselor este totul asa cum imi place mie. Ma mai trezesc uenori si nu imi place realitatea apoi iar adorm...Ce ti-e si cu viata asta si cu ifosele ei...mi-ar fi placut o viata simpla si programata dupa o masinarie, unde sa stim exact ce urmeaza sa se intample, cum si de ce dar ..probabil ca nici asa nu ar fi bine ca ne-am obisnui cu binele sau cand am vedea ca urmeaza o perioada nu tocmai buna am incerca sa fugim sau ..nu...Deh ...visez si eu in lumea mea de copil rasfatat...
 Acum cateva zile cel mai bun prieten al meu ma consilia pe partea de comportament si imi explica cum ca ar trebui sa ma schimb, sa ma pun pe mine pe primul loc, sa imi pese de mine si apoi de restul..incerc si eu sa fac asta, am si reusit din anumite puncte de vedere..sper maine cand vb cu el sa ii pot spune mai mult de 3 fapte bune si sa ii bucur sufletelul. E adevarat ca uneori spun ca ma schimb si daca va uiati in urma veti vedea ca am multe incercari de acest gen dar nu stiu...sa renunt la imaginea frumoasa din mintea mea...imi este greu..dar timpurile si comportamentul oamenilor din jurul meu ma determina sa o fac.
 Lumea mea e frumoasa..asa cum o vad eu ..dar nu e bine.
Mi-ar placea sa fie asa cum o visez eu: toti oamenii sa fie buni, respectuosi, fara intentii ascunse si fara sa minta, cu valori morale preluate de la generatiile dinaintea noastra, cu bucuria in suflet cand ajuta pe cineva, cu regretul cand aude ca i s-a intamplat ceva rau cuiva... Dar..recunosc ca lumea in care traiesc acum considera  ca numai in basme se intampla asa ceva si doar in vise mai exista lumea mea de ciocolata alba...Este o generalizare deoarece am dat si peste oameni ca mine dar suntem putini si ..din pacate ..nu vom reusi sa facem mari schimbari....
Ueori ma simt ca cei din sectele religioase care incearca sa iti insufle orientarile lor si noi refuzam...Incerc sa convertesc oamenii diferiti de taboul imaginat de mine si sa ii fac sa vada altfel lucrurile si nu prea reusesc..asa ca nu imi ramane de facut decat sa raman cu gandul ca asa ar fi corect si sa incep a pasi bine si hotarat pe aleea pietruita si plina de spini a schimbarii mele intr-un om cu gandirea zilelor de azi...

Old dreams never die, they just get filed away....

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...