marți, 5 mai 2009

.......

Nu am mai scris de ceva vreme.....ooo...parca nu ma mai regasesc..parca nu mai stiu sa ma bucur de ziua de maine..de ziua de azi si de amintirile adunate..
Azi am simtit mai aprig decat oricand singuratatea..dar singuratatea aia interna..cand nu mai sunt eu impacata cu mne..cand mi se pare ca laptele cu cereale de dimineata nu mai are nici un gust, zambetul celor dragi nu ma mai bucura..cand fara sa vreau poate ranesc oamenii din jurul meu...
Nu e vine mea..sau nu vreau sa recunosc ca ar fi vina mea....sau nu stiu ce se intampla cu mine....acum as da orice sa fiu intr-un loc plin de oameni fericieti..dar sunt in dormitorul meu cu cei 4 pereti....eu si cu motanelul meu drag..cu tv deschis..nici nu ma uit...dar sa fie putin zgomot in camera...
As manca un cremsnit....as bea un brifcor si as juca nu te supara frate....:(

Si ca subiect de barfa...CNCD a facut sondaj...a reiesit ca noi, romanii, ne simtim discriminati in tara noastra, c nu stim Lb. maghiara....si ce? credeti ca asta ar conta?......Ca nu stii sa ceri paine, pa sau medicament in limba maghiara?...Nu...Oricum s-a raportat ce s-a dorit....si seful de la CNCD este.....nu! nu ghiciti..este ungur! Si nu!!!! NU FAC DISCRIMINARE!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Când îți înveți lecția,

 SIMONA,  NU MAI ÎNCERCI SĂ FII OM CU CINE NU MERITĂ! NU MAI SPERI CA OAMENII SE SCHIMBĂ! NU TE AȘTEPȚI CA TOȚI SĂ GÂNDEASCĂ ASEMENI ȚIE! NU...