luni, 13 aprilie 2009

...hazard..

Vine un moment cand trebuie sa iei o decizie importanta..care tine de viitorul tau, care tine de schimbarea vietii la 180 grade....si nu stii ce sa faci..ai si argumente pro..si argumente impotriva...dorinte ascunse....vise neimplinite si care poate asa le poti implini...ar fi greu sa iei o decizie de acest gen in cateva zile...mai ales cand esti presat din spate de multe chestii..cand tu stii ca nu esti pregatit pentru aceasta schimbare dar cei din jur de preseaza sa iei o decizie...Probabil voi lovi persoane foarte dragi prin decizia asta dar nu am incotro..... ma leaga foarte multe chestii de tara asta, asa amarata si necivilzata cum e...am un parinte pe care nu il pot parasi...am prieteni fara de care sincera sa fiu mi-ar fi greu... am un ritm de viata aici care l-am adaptat si l-am facut asa cum am stiut eu ca e mai bine.. am viata mea aici..am lumea mea..asa cum e pe bucatele, cu parti bune si parti rele..nu stiu...nu cred ca as putea sa renunt la tot acum...fara sa ma gandesc..daca va fi un esec? daca plec si nu e ceea ce cred eu..da! stiu...este si reversul..dar daca va fi bine? Imi este greu..dar pana acum decizia este de a ramane aici...timpul, se spune, ca va lamuri lucrurile... Imi este inima faramata....as vrea sa ma pot imparti in toate colturile lumii si sa traiesc peste tot..dar acest lucru este imposibil. Voi incerca sa ii impac pe toti din viata mea si mai ales cea mai importanta persoana pe care trebuie sa o impac sunt eu! Sa speram ca voi reusi!

Niciun comentariu:

Cand simti ca nu mai poti

 Pana acum, cand am simtit ca nu mai pot, am luat de la prieteni cu imprumut, putere.  Gaseam in  piata prieteniei si putere, si zambete, si...