joi, 23 octombrie 2008

Something new??

    Oare cine s-ar opri in loc din timpul lui sa citeasca un blog fara inceput si fara sfarsit,facut intr-un moment de nebunie,de tristete si dezamagire ?
    Am citit multe bloguri pana sa-mi deschid unul. Stiu ca nu l-am deschis pentru nimeni. Nu o sa aiba nimic interesant,nimic captivant. N-am talent la scris si nici nu vreau sa scriu pentru voi. Scriu pentru mine si pentru sufletul meu. Nu vreau sa planga pe umarul nimanui si nici sa povestesc cuiva cat e viata de banala si trista si nenorocita pentru ca asta stie toata lumea. N-as putea nici sa spun ca m-am nascut sub o stea norocoasa si ca am vazut roz in fata ochilor de cand m-am nascut pana la 29 de ani. Am avut o viata ca multi altii, presarata cu bucurii si tristeti, cu sperante si dezamagiri, cu despartiri si impacari, vechi si noi iubiri, examene luate si picate, planuri reusite si altele esuate dinainte sa le gandesc si asta a fost.
Ce-mi doresc ar fi sa scriu pentru mine, sa ma descarc si sa analizez sa vad cum suna si cum se vede dinafara. Nu caut altceva decat sa ma psihanalizez, singura.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Şimona, lasa psihanaliza si hai la o tigara sa imi povestesti de cartea lui Kipling :)


109

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...