miercuri, 8 octombrie 2008

cearta

    Mi se pare mie sau mi-am luat lumea in cap si am uitat sa mai scriu pe aici...da..am uitat sa imi notez gandurile mele...scuze, dragul meu blog, si iertare si voua, dragii mei cititori..dar uneori ai o stare de indiferenta fata de tot ce te inconjoara si nu vrei sa sti de nimeni si de nimic. 
O asemenea stare m-a prins in ghearele ei si pe mine si incerc acum sa imi revin..am si motive sa imi revin...s-au mai aranjat cat de cat lucrurile in viata mea, nu m-am maritat dar nici nu ma grabesc..am ajuns la concluzia ca mai bine mai astept decat sa ma complic sau sa dau gres..de indragostit nu m-am indragostit si nici nu vreau sa o fac, vreau sa fiu rationala si sa stiu ce fac...
Bijou e bine si el, presupun ca ma iubeste..pana acum nu mi-a demonstrat contrariu, mama e ok ..cu treburile toamnei, facutul mustului...apoi al vinului....Cristina a inceput cursurile de germana si se muta in cele din urma, Diana munceste si ma mai viziteaza time to time, Corina e cu munca si cu ingerasii, Dennis e si el ok..cu munca, Andreea e si ea bine...am vazut-o chiar si pe Dennisa...Mihaela si-a luat masina..si o sa isi scoata si cartea pe piata..dar, se pare, ca oarecum relatia dintre noi s-a racit, Ion e cu munca si am inceput amandoi sa visam deja la partiile pline de zapada si vremea pierduta pe skiuri, Sorina a crescut..o sa va spun eu in ce sens alta data, varul meu s-a insurat, a devenit familist dom`le, ce parere iti faci...Anca si Bogdan se pregatesc de botez, e sambata si din pacate se pare ca nu o sa ajung.....Raluca s-a mutat la Realitatea si ii este mai bine...Monica si Mihai am auzit ca si-au luat masina.....ca de vorbit cu ei nu am mai vorbit..... Deci in general toate sunt oarecum bine...

Promit ca voi scrie mai des si voi da mai multe detalii :)

Niciun comentariu:

RIP Maria

 Prima dată, am vorbit cu Maria virtual, pe blogul meu. Incepuse să mă  urmărească, după ce, un prieten comun, i-a spus despre mine și că ur...