joi, 29 mai 2014

Draga tata,


     Iti mai aduci aminte ultima noastra discutie? Eu mi-o aduc aminte de parca abia am inchis telefonul...imi spuneai sa iti fac un nepot, ca doar asta te-ar putea implini. Cateva ore mai tarziu, de la acelasi telefon primeam vestea ca Doamne Doamne te-a luat la el.
    Au trecut 7 ani si 9 luni de cand ti-am auzit ultima data glasul, glasul cald si frumos de care eram dependenta, glasul care mi-a luminat copilaria, mi-a indrumat adolescenta si mi-a dojenit anii de tinerete rebela. Dupa acest timp iti pot spune ca esti bunic...stiu ca acolo unde esti te vei bucura si mai stiu ca esti cel mai aprig ingeras al nepotilor tai!
  Asta seara vine mama, o sa o vad cu nepotul in brate si sunt sigura ca amandoua ne vom gandi cum ar fi fost sa fii si tu langa noi! Stiu ca esti acolo sus, ne privesti si mai stiu ca esti tare mandru ca iti poarta numele...David este numele ales de nana si tatic, Nicholas este numele ales de mine, pentru ca atunci cand o sa ma intrebe de ce Nicholas o sa ii povestesc despre tine.
  Ii voi spune ce om frumos la suflet ai fost, ce tata minunat si iubitor, cum mereu erai atat de cald si bland, cum ma priveau cu ochii tai blajini si mi-ai dat cele mai de pret povete pentru a strabate in viata asta..i-am scris si  lui o mica scrisoare explicativa in ceea ce privese numele lui:

  David Nicholas,


O sa iti spun aici de unde alegerea numelui...Mi-e greu sa o fac si sper sa intelegi si sa iti placa numele pe care ti l-am ales impreuna cu tati! De fapt, sunt doua nume:) Ca sa fii avut!
Numele ales de mine este Nicholas si este un nume mostenit sa spun asa....Pe bunicul tau(tatal meu) il chema Neculai...Era un om minunat si un suflet  deosebit..., Din pacate a plecat la Doamne Doamne cu 8 ani inainte sa apari tu in viata noastra...dar te iubea, te dorea si te astepta! Ultimele cuvinte pe care le-am schimbat cu el au fost despre viitorul lui nepot. Pentru ca nu mai este printre noi am vrut sa ii porti numele, sa iti aduci aminte mereu de el....desi o sa iti spun multe povesti despre el si bunica Laura la fel!
  Stiu ca ai un inger puternic si te vegheaza de acolo, de sus! Iubirea lui pentru tine este nemarginita si acum te vegheaza la mine in burtica si pe tine si pe verisorii  tai: Stefi si Luca.

David a fost ales de Tati si de nana:) Asa ca o sa te las sa ii intrebi pe ei de ce au ales acest nume! 


Mi-e dor de tine, tata! Parca iti vad ochii umeziti de lacrimi, cum ma privesti can sunt cu fiul meu in brate si cum iti salta inima de bucurie! Parca te simt cum ai vrea sa il musti, sa il pupi, sa il dragalesti si sa ii spui ca este cel mai iubit baietel.... Cum i-ai spune povesti si cum i-ai puncta fiecare prostioara de a mea, amuzandu-te si, in acleasi timp, privindu-ma, trasmitandu-mi bucuria ce o simti in piept!

Sa ne aperi tata, sa fim sanatosi si sa avem parte de tot ce este mai frumos in lumea asta! Cat despre dragostea pe care o sa ti-o poarte David Nicholas, nu iti fa griji...voi avea grija sa stie cine a fost bunicul si mai ales cat de mult l-am iubit eu pe cel mai bun tata de pe pamantul asta!


Niciun comentariu: