duminică, 4 august 2013

Durerea doare

Imi simt sufletul ravasit si unele lucruri nu sunt acolo unde ar trebui sa fie...Am multe intrebari si raspunsurile intarzie sa apara....
Este luna august si, e normal, sa fiu altfel, sa fiu mai trista, sa incerc sa fiu si putin vesela, ca este ziua mamei...dar tristetea ca in aceasta luna, acum 7 ani, am pierdut ce aveam mai scump pe lumea asta imi intuneca aceasta bucurie....Sentimentul asta nu il poate avea decat cineva care a trecut printr-o astfel de pierdere, poate simti durerea asta doar cineva care se mistuie de dorul cuiva, care si-ar dori sa auda glasul cuiva drag macar inca o data....

De cele mai multe ori ma inchid in mine, imi plang durerea in miez de noapte si incerc sa par omul dur si luptator, persoana care cei de langa mine ma stiu dar nu pot mereu, sunt momente si zile cand am nevoie de atentie, zile cand am nevoie doar sa fiu tinuta in brate si mangaiata pe crestet...

A incerca sa joci un rol intr-un film este ceva, dar sa joci rolul persoanei care nu poate fi atinsa de nimic, in viata reala, este cel mai greu rol....Incerc sa nu arat cata nevoie am de afectiune, incerc sa ma multumesc cu ideea ca lumea nu se opreste in loc pentru durerea mea..dar in acelasi timp imi doresc enorm de mult sa fie persoane care sa imi ofere imbratisari si cuvinte de imbarbatare, care sa imi stranga corpul intr-o menghina a imbratisarii si care sa ma mangaie pe crestet....Da, eu, Simona, cea care mereu par prea puternica am nevoie de asa ceva, sunt zile cand vreau sa ma cuibaresc in fotoliul pat din dormitorul copilariei si sa stau acolo, ascunsa sub umbra varstei minunate si sa vad soarele bucuriei din copilarie....

Da, uneori cuvintele de imbarbatare, sustinerea si increderea acordata de cei apropiati inseamna enorm...pe mine ma ajuta sa stiu ca acei oameni, dragi mie, ma spirijina, imi sunt alaturi, ma imbarbateaza si stiu ca ii voi gasi mereu acolo, pregatiti sa imi ofere umarul lor pentru clipele in care las lacrimile sa imi ocupe ochii, las sufletul sa se descatuseze de durere si imi simt corpul acaparat de tristete...

2 comentarii:

Vilcea S. spunea...

o sa fie bine. ai doar nevoie de timp.

Marian Iftimie spunea...

pai cu siguranta durerea nu este ceva placut. dar cateodata te poate trezi la realitate