sâmbătă, 27 aprilie 2013

Din dragoste:

 Se intampla sa facem lucruri care noi le consideram bune...
 Se intampla sa ne trezim cu zambetul pe buze si sa vrem sa facem lucruri extraordinare...
 Se intampla sa facem exces de zel uneori si sa nu vrem sa ranim....
 Se intampla sa oferim tot, fara sa cerem inapoi totul...
 Se intampla sa vrei sa transformi lumea in doi intr-o lume minunata, plina de zambete si iubire...
 Se intampla sa nu stim ce sa spunem sau cum sa ne exprimam mai bine ceea ce dorim
 Se intampla sa gresim, dar avem nevoie sa fim iertati...

Si tot din dragoste se intampla sa fim fericiti si impliniti!

Daca as stii uneori cum sa procedez in anumite situatii, situatii cu care nu m-am confruntat, lucruri noi pentru mine, ar fi atat de bine...Incerc sa ma adaptez din mers si sa gasesc solutii la tot ce apare si tot ce ma inconjoara. Mereu eu am fost cea care a trebuit sa fac totul, mereu eu am fost cea care m-am lasat pe mine pentru cel de langa mine, mereu eu am fost pe locul doi, oferind locul intai celui iubit....acum stiu ca nu trebuie sa mai fac asa, trebuie sa las gandurile, sa las comparatiile si sa ma bucur de fericirea care mi-o aduce el in suflet.

Uneori gresesc din dorinta de a face totul perfect, uneori fac gesturi fara sa le analizez prea mult, pentru ca de ceva ani de zile nu mi-a mai pasat de nimeni..am fost doar eu cu trairile mele, nu am impartit cu nimeni lucrurile astea, nimanui nu i-a pasat suficient de mult de mine incat sa pot sa ma incred in el...acum el o face si eu sunt speriata...speriata ca nu stiu cum sa reactionez, speriata ca nu stiu ce sa fac si cum sa fac....dar stiu doar ca trebuie sa invat...sa accept anumite lucruri si sa invat teoretic, dar mai mult practic, ca exista cineva in viata mea care ma iubeste, care are rabdare cu personalitatea mea dominanta si impunatoare!

Un comentariu:

Natural spunea...

Daca se intampla de bine e OK :) Spor!