duminică, 14 aprilie 2013

De primavara

De cateva zile m-am intors in trecut fara sa vreau...si pe langa amintirile neplacute, care au inceput sa imi bantuie noptile, ziua, in incercarea de a le ignora ma gandesc la viata din Romania.
 Imi este bine aici unde sunt, langa cine sunt, dar zilele de primavara din Bucuresti imi lipsesc...chiar si zilele de vara...
  Cand am ajuns in Bucuresti ma simteam ca Lizuca in Dumbrava minunata:oarecum speriata dar bucuroasa cu  libertatea de a face ce doresc, cand doresc, casuta mea in care imi aranjasem lucrurile cum imi placea mie, pas cu pas incepand sa fac modificarile care ma bucurau...fiecare farfurie, pahar, cana ma bucurau pentru ca erau ale mele, fiecare seara petrecuta cu Bijou, in intimitatea casutei noastre...
  Imi lipseste viata agitata din Bucuresti, locurile de munca unde eram solicitata la maxim dar nu simteam oboseala si la lasarea serii eram pregatita pentru orice aparea: teatru, carti, minopoly, fotbal, club, cafea bauta la Sinaia...nu eram obosita...nu  ma plangeam si mereu cu zambetul pe buze, mereu deschisa unor noi provocari, proiecte....
   Am 2 ani si 4 luni de cand m-am rupt de ceea ce insemna asta...timp in care mi-a fost si greu, mi-a fost si bine...dar totusi ceva in mine s-a rupt si cand rani din trecut se deschid...imi aduc aminte de frumusetea anilor petrecuti in Micul Paris....E adevarat ca legatura cu cei ramasi in tara a fost alterata, oameni cu care vorbeam zilnic si ne vedeam saptamanal, chiar si de mai multe ori pe saptamana, sunt acum cei cu care vorbesc arareori sau ne mai dam un like pe Facebook...dar am fost constienta din momentul in care am decis sa plec ca asa se va intampla...mi-am asumat acest risc, cinstienta fiind ca plec pentru o perioada nedeterminata si, e lesne de inteles, relatiile se racesc.
  Da, mi-e dor de primavara...si mi-e dor de tara!

Niciun comentariu: