joi, 7 februarie 2013

Traiesc...


Traiesc, respir, zambesc, muncesc, iubesc, alerg, dorm, respir, mananc, gandesc, fac planuri si totul este bine!

Mutarile sunt pentru mine o a doua natura.m-am tot mutat de cand am plecat de acasa, din Bacau. In Bucuresti am stat in 12 locatii, cel mai putin o saptamana si cel mai mult 6 ani....in Dublin am luat-o de la capat cu jumatate de locatii ( bine, am doar doi ani:))..acum ma mut iar, dar, motivul pentru care ma mut este minunat: ma mut ca sa dorm in bratele LUI, ma mut ca sa pot petrece cat mai mult timp cu EL, ma mut pentru ca, impreuna incepem sa ne facem panuri si, ma rog la Doamne Doamne, sa ne tina sanatosi sa avem timp sa le facem pe toate!

Am inceput impachetarea, pana la sfarsitul lunii trebuie sa le pun pe toate..iar cutii, iar haine prin geamantane, iar sortarea hainelor..dar de data asta o fac cu atat de mult drag incat nu va pot spune.

EL? Este minunat...pana acum descriam, spuneam, tipam despre cum am iubit, cum am fost fericita...acum, cand fiecare por al meu respira si iubeste imi pastrez intimitatea acolo unde este si va spun doar ca atunci cand visam cu ochii deschisi la un EL nu mi-L inchipuiam aievea, credeam ca e o plasmuire a imaginatiei mele...dar acum, cand mi s-a alaturat pe aleea vietii plina cu luminite de iubire nu pot sa fac decat sa il privesc si sa ma intreb cum poate un barbat sa fie atat da minunat, atat de atent, atat de nedescris...

EL gateste pentru mine...lucru pe care nu l-a mai facut nimeni, niciodata ( mama si prietenii nu intra in discutie)...ajung de la munca si el este in bucatarie...imi simte ochii in spatele lui..nu stiu cum sa reactionez, nu stiu cum sa ii multumesc...nu este in elementul meu dar, stiu ca o face cu drag si din placere; asta ma linisteste si ma face sa zambesc:  SUNT A NAIBII DE NOROCOASA!!!

 Cum va spuneam...iubesc, respir, zambesc, gust fericire si primesc iubire....Este minunat!


3 comentarii:

Piatra naturala spunea...

este foarte bine ca ai ales sa ne impartasesti si noua aceasta bucurie.

Simona spunea...

Stiu ca unii se bucura pentru mine:) Asa ca, de ce nu!

Scari din lemn spunea...

pai asa se formeaza cunostiintele