marți, 1 ianuarie 2013

Ramas bun, 2012!


 A trecut si 2012, si Revelionul si iaca suntem in 2013, ianuarie, soare si durere de picioare( Doar am petrecut, nu?)

Despre 2012 nu vreau sa spun prea multe, unii spun ca a fost cel mai bun an din ultimul deceniu, eu spun ca inca astept acel an care sa imi taie respiratia; cand va veni, daca va veni, sa fiti siguri ca veti afla!
  Singura pierdere, care imi este greu sa o accept si i-o reprosez anului trecut in camara amintirilor, este pierderea unui om minunat, unui om care a fost langa mine 32 de ani si 10 luni, un om care ma ducea in brate cand eram mica, imi cumpara dulciuri si alte bazaconii cand eram mai mare spre adolescenta, imi vorbea calm despre cum sunt baietii si cum sa ma comport la prima intalnire. V-ati dat seama ca vorbesc despre unchiul meu, Tinel! Dzeu sa il odihneasca! Imi imaginez ca sunt o gasca mare acolo si au petrecut si ei, privind peste noi.
  De oamenii/prieteni pierduti in 2012 pot spune ca sunt si acestia, din pacate un numar mai mare decat degetele de la o mana dar asta e viata! Pentru ca nu am fost in aceeasi clasa la scoala, cand s-a predat lectia de prietenie avem conceptii diferite.
   Un hobby pe care nu il voi abandona, calatoriile, a fost si el satisfacut:) Am calatorit putin si in 2012.
   Deci, 2013, vezi cum faci, vezi pe cine aduci si sa nu mai iei pe nimeni!!!!

            Sa aveti un an fantastico-minunat-bogat-linistit-grazav! Sa fiti sanatosi si cu un gram de noroc ( vb aia si cei de pe Titanic au fost sanatosi, le-a lipsit gramul de noroc), sa fiti buni, sa fiti iubiti, sa aveti liniste si intelegere in casele voastre si mai ales sa nu uitati sa zambiti, sa nu uitati sa iubiti, sa nu uitati sa daruiti, sa faceti surprize si sa va lasati surprinsi!

                   P.S. Eu incep un an intr-o forma maxima! De pe data de 7 ianuarie cu un super job, am trecut in 2013 cu oameni minunati langa mine, prieteni de nadejde si oameni cu carecter!

2 comentarii:

Natural spunea...

Asa mai da! Asta articol de inceput de an. Spor!

Simona spunea...

Sa fie, Daniel! Sper sa ma ocup mai mult de blog anul acesta si mai ales imi doresc sa fie mult mai pozitiv!