joi, 3 ianuarie 2013

Putin optimism de inceput de an

   Sarbatorile au trecut pe nerasuflate si fara sa ceara prea multe aprobari a venit anul 2013. Desi e cu 13 in coada, eu imi doresc sa fie un an minunat pentru mine si pentru familia mea, prietenii mei dragi de acasa, de aici si de prin alte colturi ale lumii. Vorbeam ieri cu un prieten si imi spunea ca ar fi momentul si la mine sa redevin optimista si sa fiu asa cum ma stiu toti cei dragi.
  Nu este greu la mine cu optimismul si mai ales, daca las lucrurile care m-au suparat in desaga cu amintiri urate, as putea sa fiu chiar foarte optimista si nu vad de ce nu as fi! Am o familie minunata, prieteni adevrati pe care stiu ca ma pot baza, sunt sanatoasa, am un loc de munca, am unde dormi...ce mi-as putea dori mai mult? Ce imi mai doresc sper sa reusesc anul asta sa pun in practica, dar le las pentru mine ca daca vi le spun nu se mai adeveresc, poate!

  Simt ca anul asta am puterea sa mut muntii, sa scot castanele din foc si o sa profit de fiecare moment frumos, de fiecare clipa alaturi de oameni dragi si de orice escapada fie ea la Polul Nord sau la Lisabona!  Unul dintre lucrurile care vreau sa il fac anul acesta este sa ajung sa vad Lisabona! Imi doresc atat de mult o escapada pana la Lisabona.... incat o sa o fac sa fie si realizabila! Si singura ma duc, daca nu gasesc binevoitori!

 Inchei cu promisiunea ca anul asta voi fi optimista, voi fi mai activa pe blog si mai ales ca imi voi pastra felul meu de a fi, nu o sa ma schimb si o sa ma indragostesc! Mi-e dor sa asta!

Niciun comentariu: