sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Emotiile

Dupa cum v-ati dat dat seama am inceput sa scriu mai des pe blog, postarile au devenit mai optimiste  si starea mea de spirit s-a imbunatatit! Cineva imi spunea la petrecerea de ziua mea  ca la 33 este varsta marilor decizii, a lucrurilor  frumoase si a deciziilor intelepte; drept urmare am inceput sa gandesc optimist, sa acord mai multa atentiela ceea ce se intampla in jurul meu si uite ca la sfarsitul anului lucrurile bune au inceput sa rasara de dupa norii care stateau in fata lor.
   Mi-am gasit un job care chiar daca nu este in domeniul in care am lucrat in tara, este un job de care sunt multumita, am facut curatenie in jurul meu si am inceput anul la 00.00 langa oameni care sunt minunati!
   In primele zile ale anului am inceput sa simt cat sunt de vie, am redeschis usa unor emotii care, desi ma naucesc de cap si de simtiri, sunt minunate! Am sentimentul ca am inceput sa respir cu toata capacitatea plamanilor, sa zambesc cu toata puterea si sa ma bucur! Dupa cum probabil v-ati datvseama este vorba de cineva care a reusit sa sparga zidul pe care mi-l construisem. A vrut, a incercat si a reusit! A fost singurul care nu s-a lasat intimidat de atitudinea mea, de felul meu intimidant, de aparenta mea de femeie dura..... Ma bucur ca a reusit si azi pot spune ca ii multumesc!
  Imi incep zilele zambind, imi inchei serile cu un sentiment de impacare si zilele trec mai repede! Imi place atat de mult emotia care a pus stapanire pe mine si sunt sigura ca doar lucruri frumoase ne asteapta!
    As putea sa scriu mai multe, as vrea sa scriu mai multe dar cred ca a venit momentul ca unele lucruri minunate sa le pastrez acolo unde le este locul: in suflet! Va rog sa va bucurati pentru mine, cea care mereu a sperat la o minune si la zile frumoase!
     Azi este prima zi din lungul sir a celor care vor veni!  Desi sunt constienta ca vor fi si zile cu nori....stiu sigur ca totul merge spre frumos!
 

Un comentariu:

Natural spunea...

Asa da!