luni, 26 noiembrie 2012

Probabilitati

Probabil voi ramane mereu cu intrebarea de ce unii oameni imbraca haine cusute cu fir de borangic in prima faza si apoi cand isi dau jos mantia ramane putregaiul?
Probabil ca nu o sa invat niciodata ca oamenii sunt fiinte care pot insela, disimula si minti fara sa aiba nici un fel de regret.
Probabil ca ar trebui sa ma trezesc,  sa vad lumea asa cum este ea si sa incetez din a mai spera la o lume frumoasa!
Probabil ca experientele pe care le traiesc ma fac mai puternica!
Probabil ca am inceput sa devin imuna, din moment ce nu ma mai las afectata de lucrurile din jur care nu necesita atentia mea 100%.
Probabil ca am crescut suficient sa stiu ca daca nu imi indeplinesc  eu toate poftele nu o sa vina nimeni sa o faca!
Probabil ca iarna asta o sa fiu cea mai fericita! Pentru ca mi-am definit atat de bine gandurile si mai ales am si o varsta minunata!

P.S. Stiu ca cineva imi spunea ca vrea sa ramana mereu tanar!:) Eu ma bucur ca inaintez in varsta, chiar devin mai inteleapta!:)

Niciun comentariu: