miercuri, 28 noiembrie 2012

Frigule,nu poti sa pleci pe alte meleaguri?


 E frig rau! Dar rau!:) Inghet cum am iesit din casa! Nu spun ca nu imi place iarna, ca imi place! Dar iarna din tara mea! Iarna cu zapada, cu Sinaia la o ora si 20 de minute de mine, cu vinul fiert baut pe partie. Mi-e dor de o invartita facuta de bunica Ileana....Ce buna o facea si ce mai stateam pe langa rola sobei ca sa miros zaharul ala ars.....
  Se apropie Craciunul....si iar sunt departe de casa! Scria o prietena de a mea pe FB ca ii este dor de casa, de mama ei, ca vrea si ea sa imbodobeasca bradul, sa nu mai fie singura....si stiu si eu cum este si ma roade asa, putin si pe mine dorul de Acasa...
  Ma duc sa imi fac vin fiert cu scortiosoara:) Sa ma pun langa semineu si sa ascult focul.
   Unde esti copilarie...cu sarbatorile de poveste?:)

Un comentariu:

cherestea spunea...

Vremuri de mult apuse..niciodata n-o sa mai fie ca in copilarie.