marți, 14 august 2012

Durere

Doare....atat de mult doare ca ai plecat...si nici macar nu am avut timp sa iti povestesc, sa iti spun, sa te mangai, sa te pacalesc, asa cum faceam mereu....ai plecat fara sa imi lasi dreptul sa te imbratisez si sa te pup, asa cum faceam mereu, nu mi-ai mai cules lacrima din ochi cand plecam de acasa, unde eram copil....si plecam sa fiu adult....si te uitai la mine altfel...ma imbratisai in poarta si apoi imi faceai cu mana....acum 6 ani te-am condus pe ultimul drum....si am plecat apoi la bucuresti..nu vroiam sa raman la curte...nu era drept eu sa dorm pe pat si tu sa nu stiu unde esti....eram ragusita..ma durea capul...ma durea sufletul dar ce nu ma durea...si Denis imi spunea ca esti acolo...cu noi.....imi lipsesti...ma doare ca nu ti-am facut un nepot...nepoata...ma doare cu nu am apucat ziua sa te vad garbovit de ani, dar langa copii mei,,,si nu stiu...gandul asta mi se pare asa de departe...ma simt atat de batrana....Tata, te rog sa ma ajuti....scoate-ma din intunericul in care sunt acum....ajuta-ma, asa cum mereu ai facut-o....imi lipsesti....atat de mult imi lipsesti......
daca in viata ta sunt toti langa tine...pretuieste ce ai, iubeste si exprima ce simti....va veni vremea cand vei trai din amintiri, din povesti si mai ales din fotografii.....parintii sunt singura avere pe care o avem pana sa ave avem copii...si doare ....

Niciun comentariu: