marți, 24 martie 2009

.....

1. Principala mea trăsătură: sentimentalista
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat : sinceritatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie : doar una? Increderea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei : capacitatea de a ma suporta si a ma asculta cand am nevoie.
5. Principalul meu defect : incapatanarea
6. Îndeletnicirea mea preferată : cititul si iesitul cu prietenii
7. Fericirea pe care mi-o visez : sa fiu iubita si sa iubesc cu aceeasi intensitate
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : sa imi pierd prietenii, asta ar fi chiar dezastru.
9. Locul unde aş vrea să trăiesc : o statiune unde se skiaza mereu
10. Culoarea mea preferată : negru, verde
11. Floarea care-mi place : trandafirul de la mama din curte, catifelat si crizantemele
12. Animalul preferat: DELFINUL ( e mamifer..deci e animal?:) e peste!!!
13. Prozatorii mei preferaţi : Mircea Eliade, Kafka, Paller
14. Poeţii mei preferaţi : Minulescu, Bacovia
15. Eroii mei preferaţi din literatură : Joseph K, ( Procesul),
16. Eroinele mele preferate din literatură : Anna( Karenina); Jenny ( Love Story)
17. Compozitorii mei preferaţi : Verdi, Bach
18. Pictorii mei preferaţi : Van Gogh , Leonardo Da Vinci si Picasso, dar si Nicolae Grigorescu
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : Tata
20. Ce urăsc cel mai mult : ipocrizia
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere : incredere in mine
22. Cum aş vrea să mor : in somn...fara sa fac pe nimeni sa sufere
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : prostia :)) nu se vindeca, deci pot sa fiu toleranta..doar uneori :))...rareori
24. Deviza mea : Ia tot ce poti de la viata, asa cum vine, mai alearga dupa ceva..ce doresti..niciodata nu vei avea timp sa faci tot ce doresti, dar macar sa fii impacata cu ideea ca ai incercat!

Niciun comentariu: