duminică, 1 februarie 2009

La Multi Ani IRINA LOGHIN!!!!

Cum o fi sa ai 70 de ani si o cariera de 50 de ani?

Cum o fi la 70 de ani sa te bucuri de succes, de aplauzele sincere ale fanilor, sa vezi in sala de spectacol ca melodiile tale....ca vocea ta aduce sensibilitatea in sufletul oamenilor, ca plang si ca te aplauda frenetic!
Copilaria mi-a fost marcata de imaginea ei si a colegilor de breasla, Maria Ciobanu, Nicolae Furdui Iancu, Sofia Vicoveanca, Daniela Condurache, Benone Sinulescu, Laura Lavric, Maria Dragomiroiu, Dan Spataru, Angela Similea, Dan Spataru, Mirabela Dauer, Eva Kis...si multi altii......Ne ridicam in picioare pentru ca se ridicau parintii, apoi ne ridicam ca stiam melodia, pentru ca ne placeau artistii......
Mi-e dor si mie de un specatcol de acea profunzime...mi-e dor de emotiile alea. Ma uitam azi la emisiunea Mihaelei Radulescu, "Duminica in familie", si am ascultat cateva melodii, mi s-au umezit putin ochii...mi-a placut si nu mai schimb postul!!!!

Vroiam sa va impartasesc si voua ceea ce fac eu intr-o duminica dupa amiaza:)

Niciun comentariu: